Tuesday, March 22, 2011

taman gua kena sumpah ke?

setelah beberapa minggu gua pikir baik buruk dan kelebihan kelemahan.wikend lepas gua tukar line henpon.sebelum ni gua guna celcom.sebabkan setiap bulan bil gua kena charge pakai internet,walaupon gua tak pakai dan line celcom yang selalu takde kat rumah kodiang gua ni.gua tukar.sebelum celcom,gua dah pakai maxis.maxis pon tak buleh pakai mahal.

jadi gua tukar kepada digi pulak.cuma digi gua tak try lagi.jadi tengah berjalan-jalan,gua dengan cik tunang singgah ke digi centre.selepas bincang kitaorang setuju tukar.ntah nafsu apa yang tiba-tiba merasuk badan,bukan setakat line tepon, dengan tepon-tepon kitaorang tukar sekali.yeah,kami pakai iphone sekarang! mula pakai memang sedap.internet laju,memang puas hati.yela,dok kl.memang le laju ye dak?

tapi yang celaka bila gua bawak balik kokdiang.gua memang syak line internet macam 3g,edge atau hdpa tak kan dapat.tapi ni apa cerita line tepon pon takde? geram betol.gua ingat celcom je ada perangai macam ni.sama macam celcom,bila gua korner masuk taman mesti line takde.tapi bila keluar dari taman ada line balik.gua heran la dengan taman gua ni.kena sumpah apa gamaknye?

kalo ikut otak sains gua,rasa-rasanya rumah gua ni terletak dalam blindspot network.tapi tak kan semua line ada blindspot yang sama.lagi satu kalo blindspot pon,gua rasa bukan ada benda yang halang.dahla,malas la gua nak pikir panjang-panjang.

No comments:

Post a Comment