Wednesday, March 23, 2011

sudah-sudah lah...

gua tulis ni bukan sebab menyokong anwar ibrahim atau pakatan rakyat.ingat ya,gua daftar undi pon tidak.gua tulis ni sebab rasa bengong dan keliru hidup dalam negara ni.gua bengong dengan kes-kes anwar ibrahim yang tak habis-habis.

sejak 1998,mula dengan kes liwat,pastu dua-tiga tahun kebelakangan ni kes liwat saiful juburi.minggu ni keluar pulak kes seks dengan pelacur.sebagai rakyat negara ni,gua memang dah mual dan jelak la dengar dan baca benda-benda macam ni.kenapa tak habis-habis orang nak jatuhkan dia? kenapa tak puas hati sangat dengan dia? woit,ramai lagi la geng-geng pembangkang.kenapa tak buat video untuk nik aziz? lim kit siang ke atau karpal singh.kenapa semuanya anwar? cerita mani kat spender la,kes dna yang tak selesai,ni pulak keluar cerita layan pelacur.tak habis-habis.sudah la.kenapa nak buat imej yang begitu buruk kepada anwar? malu la sikit.yang lagi menyedihkan,yang buat ni semua orang melayu.islam pulak tu.

tolong la,kalo nak bersaing dalam politik bersaing la secara betul.video-video seks ni benda lama la.sekarang ni orang dah maju.nak buat jahat pon pikir la dulu.serius gua nak tergelak bila ada setengah blog ada print screen twitter dan fesbuk anwar ibrahim yang sama dengan waktu rakaman video seks tu.woit,bongok la.tak kan tengah buat seks buleh pulak buat status kat fesbuk dan tweeter.gila multitask anwar ibrahim.lagi satu yang gua heran,umur anwar ibrahim tak silap dah 60 lebih.kuat lagi dia buleh nak layan amoi cina...

tolong la semua politician.berenti-berenti la buat benda macam gini.korang ingat rakyat macam gua ni suka ke nak baca dan dengar benda-benda macam begini.politician should speaks for us.bukan cakap benda-benda megepek,yang langsung tak ada faedah kepada masyarakat.nak gaduh pasal politik tunggu pilihanraya.sudah-sudah la.jangan sampai malaysia ni jadi macam negara-negara arab.

No comments:

Post a Comment