Sunday, January 16, 2011

khabar dari tokyo

pagi tadi cik tunang cakap dia nak pegi tempat best arini.kena keluar pagi-pagi.sebelum pegi,die pesan nanti malam dia tunjuk gambar.tadi gua baru dapat gambar dia bersuka ria.gua jeles nak mati.






bersuka ria di disneyland tokyo













gua baru tau itu istana cinderella.












The Incredible,faveret cik tunang.ni dia kata masa day parade.













Istana waktu malam














gua tak kenal ni sape.nak kata donald bukan.duffy pon bukan.










night parade












gaya hero alam semesta.macho kan?













ok,pic last ni memang buat gua jeles.lu orang tgk sape kat atas tu..buzz lightyear...hahaha.this freak space ranger wannabe is my cartoon hero since toy story episode one.hahaha....

"i'm Buzz lightyear,space ranger,universe protection unit."

"buzz lightyear to infinity and beyond.."

3 comments: