Sunday, January 16, 2011

melabon sendiri

semalam petang gua buhsan tak tau nak buat apa,gua pekena lepak dekat laman rumah.tengok awek lalu depan rumah.tengah lepak gua pandang langit.langit clear,dah nak merah-merah tanda nak maghrib.sebalik awan ada bulan.

tengah gua perati bulan tu,otak gua mula berpikir.kenapa selepas neil armstrong pegi naik bulan,takde pulak orang laen naik.dah dekat 50 tahun berlalu.dunia makin maju.sepatutnya dah buleh cipta roket pegi balik hari ke bulan.tapi kenapa takde jugak orang lain pegi ke bulan balik?
betul ke sebenarnya dia pegi bulan? memang ada theory konspirasi yang neil armstrong tidak ke bulan.try tanya lebai google.berlambak dia buleh bagi.

jadi mula dari semalam gua nak percaya teori tersebut.sehingga gua dapat tengok sendiri ada orang betol2 naik ke bulan.baru gua percaya.

tapi buat masa sekarang.sori,gua tak percaya.

No comments:

Post a Comment