Thursday, January 6, 2011

akibat terbiasa

macam biasa,rutin pagi harian.lepas masuk kereta,start enjin.bukak radio.adjust volume bagi rendah,sayup-sayup kedengaran orang kata.kang kalo kuat susah pulak nak borak.tune dah sedap,gua capai telefon.tekan punat call,tekan pulak punat menu cari loudspeaker,ok.

redi tekan minyak kereta nak gerak.keluar suara awek dari henpon"this is the voicemail of zero one nine..."

tepuk dahi.dem,dia kat jepun la...

kihkihkih...gua terlupa.gila apa,sepanjang tiga tahun tak pernah miss morning call bila masing-masing drive pegi kerja.borak itu ini,kutuk sana sini.tapi paling selalu dengar dia maki hamun driver laen.kekadang tu datang lagu sedap kat radio kitaorang sing along sama-sama dalam kereta.yeah,kitaorang tune to the same channel.

haisshhh,tapi pagi ni sunyi gua..drive sambil dengar radio je..radio pon celaka apa pagi ni keluar lagu trisha yearwood "how do i live".saja je nak seksa emosi gua.

#update waktu malam
disebabkan dah lama gua tinggalkan bidang chat ym,tadi gua terdetik hati nak install ym.tujuan gua supaya senang sikit gua nak chat dengan cik tunang.chat pakai fesbuk takde feel.sebab tak buleh buat background daun-daun luruh.lagipon,chat fesbuk susah banyak godaan.wall lagi nak reply.photo awek-awek nak jugak diselak.jadi gua suruh cik tunang install ym sama.abes install,tibe-tibe laptop gua bunyi.truutt,trruutt.yeah,ym buleh buat call..cik tunang call...dah-dah gua malas nak tulis panjang-panjang..nak gi gayut sat..auuwww...

No comments:

Post a Comment