Monday, July 12, 2010

world cup final

gua tengah dekat sarawak..berjoget dalam hutan dengan bob AF messraaaa,bersampan membeli kek lapis,shoppin benda indon di sariken dan makan di kedai cina..semua tu cuma dapat di sarawak..sebelum datang gua ingat sarawak macam perak,tapi gua salah..kalau letak gambar baru sedap nak cerita.tapi sekarang gua tengah tunggu final world cup..malam ni kem jerman gua tutup,dan bukak kem belanda.tadi dekat sariken,orang indon semua balik awal dari meniaga sebab nak tengok belanda.orang malaysia memang patut sokong belanda,sebab spain tak pernah jajah malaysia.durian belanda,macam belanda dapat tanah,ayam belanda,dan beberapa lagi perkataan..tengok? hubungkait melayu dengan belanda.takde pon spender sepanyol ke,kelapa sepanyol ke,babi sepanyol ke,takde semua tu.sebab tu melayu kena sokong belanda.ok,gua dah melalut pasal melayu dah bunyi macam ibrahim ali..korang semua tahu apa kaitan gua dengan robben dan sneijder?

laju dan pandai menggelecek?

bijak dan pandai merancang?

-

-

-

-

-

yeah,kami semua muda,yakin dan botak...hahahaha...

No comments:

Post a Comment