Monday, July 4, 2011

hasil kerja utama

minggu lepas dekat fesbuk,ada kawan masa kat u dulu tulis status.dia bangga bila tengok arm rest untuk myvi baru tu hasil drawing dia.lebih kurang macam tu la.sebab dia ada letak sekali cad drawing arm rest tu.

memang macam tu la rasa bila kita produce sumthing, orang lain dapat guna.itulah kepuasan bila jadi injineer.

status yang dia tulis tu buat gua terpikir.gua patut lagi berbangga.perot orang malaysia adalah hasil kerja gua.ada yang gemok,kurus,yang berlipat,lemak berlebihan.ada pulak yang sampai nak makan bersila letak pinggan atas lantai pon tak boleh.tapi kes yang lagi seram,ada yang nak berak bertenggong pon tak boleh.

semua tu sebab gua buat beras.semua perot malaysia makan nasik kecuali ada member gua masa asasi dulu tak makan nasik sebab dia bayang nasik tu macam ulat.heh,gua patut seribu kali ganda bangga.

No comments:

Post a Comment