Thursday, April 21, 2011

fashion victims

perasan tak sekarang banyak sungguh fesyen tudung pelik-pelik? yang ada batu ladung,disco ball dan nath apa bala lagi la.tapi paling gua getik menengok yang jenis kedut-kedut.yang tak gosok tu.minggu lepas masa gua pegi kursus kawen ada sorang budak pakai.geram gua tengok.kedut-kedut,nampak selekeh benar.balik kedah gua tengok dekat tempat kerja gua pon ada yang pakai.buruk la gua tengok.dah rupe kepala singa pulak gua tengok.jap gua nak google gambar tudung tu.


haaa,kire lebih kurang macam gini la tudung tu.lemas dan rimas gua tengok.tambah pulak yang pakai muka tak buleh blah.memang lemas perut la gua tengok.

lagi satu aritu time gua berjalan kat shah alam,jumpa pulak tudung yang pesen-pesen ada bubuh klip ke ntah apa benda besar-besar pulak.pelik la.gua tengok dah rupa piring astro pon ada.haisshh,macam-macam orang sekarang ni.

gua bukan ambik kisah sangat fesyen-fesyen ni.tapi tolong la kepada yang rasa nak cantik sangat tu.tak usah la nak buat benda pelik-pelik.pakai tudung biasa-biasa tu pon dah elok.muka tu kalo dah cantek,pakai tudung pegi pasar pon cantik.tak payah la nak gantung-gantung batu ladung ke,piring astro ke kat atas kepala tu.lagi satu niat pakai tudung kena betol.sekarang dah pelik-pelik fesyennye,orang mula pakai tudung sebab fesyen.bukan lagi sebab kewajipan dari tuhan.
yang penting kalo niat elok,elok la rupe tu.

3 comments:

  1. kepala singa?
    kahkahkah...

    tu ko tak kira yg macam serban lagi tu...

    ha ha.






    z79.

    ReplyDelete
  2. hello.akak diva u pown penoh almari ngan selendang rupe begitu.
    smpy arituh pown kne tgor ngan anel.ho ho ho!

    ReplyDelete
  3. @tas-ntah la pelik2 sekarang ni.apa yg lawa xtau la hahaha

    @cekyah-anel pon mcm gua jgk hahaha

    ReplyDelete