Thursday, March 3, 2011

khabar dari kyoto-minggu terakhir

minggu ini adalah minggu terakhir untuk cik tunang berada di jepun.sabtu ni dia balik.gua dah tak sabar.rezeki siapa gua tak tau.kebetulan,minggu ni jugak gua ada kursus kat kl sampai esok.jadi gua boleh stay kat kl lepas kursus.hari sabtu boleh teros jumpa lepas dia touchdown.yippa! gua eksited gila. wikend lepas,dia pon membuat final shopping sambil menikmati japanese food di osaka.






salah satu benda yang cik tunang beli ialah takoyaki.gua memang suka benar dengan benda ni.katanya osaka la tempat asal takoyaki.kepada yang tak tau,takoyaki yang gua selalu makan cuma ade dekat jusco midvalley.memang sedap.lebih kurang macam begedil je benda tu.

pejam celik,dah dua bulan sejak cik tunang ke jepun.dah nak balik dah.pertama kali gua rasa masa lambat benor berjalan.habis,siapa selalu kata masa sekarang jalan cepat huh?

No comments:

Post a Comment