Wednesday, March 2, 2011

budak melayu kota

gua baru balik dari uptown danau kota.saja jalan-jalan dengan member kerja gua.first time gua pegi malam ni.gua tak berapa suka uptown-uptown ni.sebab gua tengok uptown mana-mana contoh macam shah alam,alor setar dan tempat lain sama saja.benda-benda yang jual pon sama.

tapi gua terkejut tengok budak-budak melayu dekat uptown tadi.fesyen dah la macam apa lagi.pelik-pelik gua tengok.

paling terkejut ramai yang bertindik.tindik hidung macam lembu,tindik kening,under lips.laki pompuan sama.ada pulak jenis tindik telinga pakai subang jenis ring.bajet macam brandon boyd,incubus.no,korang tak cool macam brandon.

tapi ada dua tiga orang yang bertatu.yes,malay wif tatu.ada yang sampai dua tiga.gua tak tau la,mungkin dia bukan islam.atau mungkin orang sabah sarawak.tapi bila gua rapat,curi dengar bunyi cakap.sah cakap macam gua.melayu lancar.

apa nak jadi dengan budak melayu sekarang ni?

No comments:

Post a Comment