Monday, November 22, 2010

the e session



syukur kepada tuhan,segalanya berjalan dengan lancar.gua sangat hepi.tapi mula sampai umah diorang jantung gua bukan maen berdebor.takut kena rejek.gila lu,mana lagi gua nak cari.jenis tak reti nak ngorat awek-awek macam gua ni bukan senang.tak macam adik laki gua.awek punya ramai.
hati gua maseh berbunga-bunga lagi.tak renti-renti gua belek gambor ini hari.kerja pon haram tak buleh nak buat.
majlis semalam sangat seronok.walaupon tak de hype macam sesetengah orang (gua tengok setengah ada yang buat pelamin siap pakai baju melayu sepasang),majlis kitaorang simple ikut cara kampung tapi sangat meriah pada pandangan gua.kedua-dua femly sangat mesra.paling meriah bila majlis makan.lauk tradisional negeri sembilan masak lemak daging salai memang super duper sedap.mau tak sedap abang gua melahap dekat tiga pinggan.mak sedare gua pulak makan ulam sepinggan.dari dapur mak tunang gua bawak pulak masak perut dengan rebung.bertambah-tambah pulak pakcik gua makan.memang seronok.
dengan cuaca yang sangat sempurna,bright and sunny day.gua sangat bersyukur di dalam hati.
gua nak ucap terima kasih kepada semua,femly gua,femly tunang yang berjaya menghasilkan majlis yang sungguh sempurna.



terima kasih semua

1 comment:

  1. cgrats brO :)
    like this post so much ;)
    kem salam cik tunang ye :)
    em, gliran saye plak jp lagi. doakan mjlis meriah jua, insyaAllah

    ReplyDelete