Monday, September 6, 2010

iklan raya tv3

iklan raya tv3 gua baru tengok tadi.dekat youtube.sebab yang kat tv gua jarang tengok.selain itu,gua jugak cari apa yang membuatkan iklan jadi kontrovesi sampai nak kena mintak maaf dalam berita.gua jumpe blog ni.betul-betul semangat brader ni teliti iklan.semua benda ada kaitan dengan illuminati dan apa bala lagi.

ok,bagi gua buat kajian serupa gitu sangat la mengarut.buang masa.tak payah la nak tengok iklan.kat tepi-tepi jalan pon buleh nak samakan benda-benda dengan lambang agama lain.contoh tiang talipon yang bentuk macam salib.songkok putih pulak disamakan dengan pope.tak silap gua dulu raihan ada pakai songkok putih.takkan diorang geng pope jugak kot.kehkehkeh.

cepat betul melatahnye brader ni.daripada rajin benar membelek iklan ni,baik pikir masalah moal islam yang lain.masalah bik mama masuk mesjid tak pakai tudung ke.kan lagi elok.ini tidak,yang merepek-repek di cari nya.lagipon sedar la,melayu ni memang banyak cedok budaya lain.contoh macam bagi duit raya.cedok dari budaya cina.pasang pelita,cedok dari india.jadi tak heran la mula cedok dengan kristian pulak.r

tapi,
gua tak kata setuju dengan iklan tu.gua tengok,haram tak rasa nak raya pon tengok iklan tu.carilah story yang nampak raya.nak bodek 1malaysia bik mama pon ikut-ikut padan la.cukup la setiap hari membodek.biar raya dengan tema aidilfitri..tak payah nak 1malaysia...

No comments:

Post a Comment