Wednesday, August 4, 2010

coretan separa jiwang

kadang-kadang gua rasa susah jugak nak paham pompuan ni.kenal lama macam mana pon,tapi bila datang angin tak betul dia,memang buat kita tak tenteram dan tertekan.

mula-mula gaya dan perangai macam anak kucing.cakap bukan main manje.comel je,rasa geram nak terkam je.tapi tak sampai 10minit boleh bertukar jadi macam mak singa yang nak terkam kita.itu belom lagi bila pms.benda sikit pon boleh jadi huru hara.bila kita lelaki diam diorang marah,kita bising lagi menyinga marah diorang.

dan selalunya pompuan akan minta kita paham.tapi bila diorang buleh buat magic dari kucing jadi singa,macam mana lelaki nak paham? bagi gua,pompuan ni suka sangat simpan dalam.gua bagi contoh,bila keluar jalan-jalan dia cakap nak makan mcd.bila kita saja tanya balik,dia akan jawab ikut suka u lah.cuba kalo kita lelaki yang jenis patuh,dan tak paham dia akan bawak pegi makan mapley.tak ke runsing lelaki tu.dah elok patuh dengar cakap "ikut suka u lah",tapi tetap last-last kena marah.

pompuan ni objek misteri sebenarnya.misteri pompuan ni bukan misteri yang senang-senang dapat diselesaikan.sebab tu ramai lelaki yang cepat beruban dan botak sebab cuba menyelesaikan misteri tersebut.

maap lah,gua tengah demam kura ni.bila nak demam cam gini gua jadi rindu sama dia...bila rindu gua jadi jiwang...dah gua nak layan lagu tangkap leleh eddie hamid..

No comments:

Post a Comment