Monday, May 3, 2010

cave forget put title

pagi ni gua betol-betol geram.sampai opis,takde parking.gua kena park bawah pokok.masuk opis gua bukak laptop,cucuk lan gua tunggu laptop ready.lepas update anti-virus gua mula bukak internet.sekali gua bukak blog,semua tak buleh.gua punye anti-virus tak kasi.gua memang dari dulu anti dengan anti-virus ni.ntah ape punya anti-virus gua pon tak tau la trend micro ni.

tapi gua tak mengalah,semangat never give up macam man utd memang dah tersemat di hati gua sejak kecik.gua bukak google translate,gua taip url blog gua.yess! buleh bukak..memang otak gua geliga,buleh buat batu cincin.tapi google ni pon hancur jugak.gua baca blog gua dah serupa baca karangan budak tak betol...korang tak percaya? baca sendiri..kihkihkih
gua ingat nak apply job translator kat google ini macam...
------------------------------------------------------------------------------------------------
sabtu hari tu,gua jadi driver mak dan bapak pegi teluk buluh,perak.kitaorang pegi tengok kebun kelapa sawit yang nak kena tanam semula.first time gua masuk kebun kelapa sawit.memang sunyi dan redup,sedap-sedap untuk buat tempat tidur.tak macam sawah bendang.patut banyak 3gp buat dalam kebun kelapa sawit kihkihkih...
kelapa dan kelapa sawit dalam kebun


tanah bekas tapak rumah opah


ikut cakap bapak gua,dulu sepanjang jalan ni kiri kanan rumah sedara mara kami


sisa peninggalan rumah opah...selambe mak gua cakap itu jamban...

No comments:

Post a Comment