Wednesday, April 14, 2010

salute



kepada kakak atas ni gua memang tabik.kalau artis nak kawen,akademi fantasia ke,atau apa apa event yang popular lain memang banyak kompeni berebut rebut nak taja.sampai juta juta ringgit untuk baju saja pon ada.tapi bila kakak ni buat benda baik,tak banyak nak tolong.dia tetap buat jugak.gua memang respek la kakak ni.nak tau cerita lebih lanjut korang baca kat sini.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
pagi tadi gua check lejer cuti tahunan.tahun ni punya cuti 20 hari langsung tak usik lagi.cuti tahun lepas pon ada lagi balance 8 hari.itu hari masa isi borang carry forward baki cuti tahunan,gua tulis "terlalu sibuk untuk bercuti" dekat ruangan alasan cuti tidak dihabiskan.dalam otak gua bajet bila HR tengok alasan macam gitu,markah untuk prestasi gua memang tip top kihkihkih.cuti 10 hari yang dicarry forward tu, gua kena habiskan sebelum bulan 6 ni.

jadi gua ingat nak cuti minggu ni.makwe sweet pon ada ajak pegi skywalk ape benda ntah kat shah alam tu sabtu ni.dengan camera pon dah ada, gua nak try jadi macam budak budak KL, gantung DSLR kat tengkok sambil jalan jalan dekat dalam town.stailo kan? hahaha.


dari hari ahad haritu gua dah blaja sikit sikit pakai camera tuh.gua memang start dari zero dengan camera ni.jadi gua nak letak 2-3 gambar yang gua snap dari meja opis.nanti bila dah terer buleh gua buat gambar sebelum gua terer dan selepas terer,alaa macam iklan jus mate Dr Rozmey.kihkihkih






No comments:

Post a Comment