Monday, April 19, 2010

percutian kecut

sebagai menyahut cabaran makwe sweet di fesbuk itu hari,wikend lepas gua pegi main skytrex dekat Taman Pertanian Shah Alam.pantang dicabar,gua suruh tempah yang extreme trail,baru buleh gua rasa jadi macam john rambo sket.


nak pegi tempat skytrex tu,kena naik bus



sebelum naik bus, gua pekena stretching sepam dua lebih kurang.nak bagi otot-otot pejal dulu,baru stamina macam lembu buleh datang.


yang gua konpius,makwe sweet buleh rilek-rilek maen hanset.gua dah sound awal-awal,jadi apa-apa gua tak nak tanggung.

disebabkan tak buleh bawak camera,gua tak dapat nak tunjuk aksi-aksi gua jadi john rambo.tapi main skytrex ni bukan calang-calang.flying fox melampau tinggi, jalan gayut-gayut atas tali tak kire lagi.tapi paling celaka dia punya tangga.dah la licin buat dari pvc pipe,dia punya tinggi lagi lah.pancit jugak gua tengah tengah panjat.paling champion,gua punya peluh.baju yang gua pakai dah serupa macam kena rendam dalam air.

dah dua hari tapi tangan gua masih sakit,area ketiak gua rasa nak tercabut.belum badan gua yang telanggar batang pokok masa landing flying fox.kalo korang nak merasa sakit atau nak try jadi hero depan awek pegi la tempah online kat www.skytrex-adventure.com.ada bran?

No comments:

Post a Comment