Tuesday, March 16, 2010

azab asrama

malam tu budak budak form 1 dorm A-3-2 lepas prep teros naik dorm.tak pegi ambik air milo cair dengan biskut lemau kat DM macam malam malam biasa.malam tu kami rasa tak sedap hati nak tido.sebab malam semalam,ada budak dorm A-3-6 kena panggil pegi dorm senior kol2-3pagi.

tapi sebelum tido,pijan ada idea baek."takpa,kita tukaq katil.nanti depa tak boleh cari kita"kata pijan."cantek" semua angguk setuju.kami tukar-tukar tempat tido.malam tu,doa tido kami bukan maen panjang.sampai terlelap berdoa elak musibah.

tiba-tiba,gua rasa ada orang kejut."yet,yet bangun.senior panggey pi dorm depa"gua tengah mamai gua cam tu suara pijan."celaka betoi,aku baru nak tidoq tadi depa panggey.aku dah kena,depa suroh panggey hang pulak" cerita pijan,sambil jalan turun pegi dorm senior. time tu gua punye kecut perot jangan cerita.feel takut tu,rasa nak lari balik rumah je time tu jugak.dorm senior gelap pekat.nak intai tak nampak apa,yang gua dengar bum-bang-bum-bang orang tumbuk loker.

"hang masuk dulu jan"gua tolak dia.elok pijan masuk,gua folo belakang.elok gua langkah masuk,sorang senior rapat kat gua."hang masuk bagi salam dak?" brader tu tanya gua.gua tengah kecut takut dan tak berapa nak dengar jawab "haaa??" "Pppppaanngg" gua kena penampar.terkejut gua,teros segar macam muka kena simbah air panas."hang masuk bagi salam dak?" gua tak berani nak tipu jawab "dak bang" "Ppppaaannggg" sekali lagi gua kena penampar.

"dah pi masuk dok tepi katil tu" brader tu cakap sambil belah.
dalam hati gua carut-carut brader tu.celaka betol,tak bagi salam pon kena penampar.itula first time gua kena raging dengan senior.lepas ni banyak lagi gua nak cerita pasal kena raging
.

No comments:

Post a Comment