Tuesday, September 6, 2011

raya 2011

-hari akhir ramadhan gua baru balik penang.sekali mak gua masak lauk itik untuk berbuke.selama nak masuk 26 tahun gua hidup,itula first time mak masak itik.

-malam raya,orang lain sibok bertakbir,pasang langsir atau tukar sarung kusyen.member sekolah rendah gua selamba ajak maen futsal.first time malam raya gua maen futsal.court memang lengang.orang pon tak ada.tengah maen pasang lagu raya.memang takde feel langsung nak maen.

-raya ke empat,geng-geng bujang rumah gua buat bbq.buat malam.ini pon first time.selalu buat makan-makan tengah hari.tapi sekali tahun ni buat bbq.pergghh,dia punya feeling memang puas.tambah dengan gelagat kanak-kanak anak buah gua.memang seronok.

memang banyak betul first time raya kali ni.
kemeriahan raya tahun ini

BBQ raya

No comments:

Post a Comment