Sunday, October 3, 2010

tak layan memang tak true

semalam.setengah jam gua buang masa godek-godek kedai dvd kat pacific aloq star.cari cerita-cerita lama.terjumpe sekeping dvd movie feveret.dulu masa blaja gua ada download,tapi ada dalam laptop lama yang gua dah jual masa jadi kutu menggangur dulu.movie ni memang sedap.lima enam kali gua buleh repeat tengok movie ni.takde hal.

"tak true kalo layan bola tapi tak layan movie ni"

ni la movie yang gua dok gebang.cerita memang penuh dengan carut.buleh kata setiap line dialog ada mencarut.soundtrack memang sedap tak patut ada stone roses "i wanna be adored" dan terence jay "one blood'.lagu terence jay gua dengar buleh bakar semangat.gua rasa lagu tu patut jadi lagu tema 1malaysia.baru kena dengan jiwa orang muda.ini tidak.buat lagu semua nak stail pak ngah.tak sedap.skema.

"There was peace in the twilight
And for a moment among
It was a world without danger
A world without war
And I will take all your suffering
It will do any good
Cause we are one flesh, one breath, one life, one blood " ~ terence jay (one blood)

No comments:

Post a Comment