Tuesday, July 6, 2010

gossip artis

gua baca paper hari ini.ada jakim tegur pasal pelakon berbogel masa shooting filem.gua cari balik berita pasal dia bogel.dalam pancaindera ada interview dengan pelakon tu.dalam banyak-banyak ayat,ini ayat paling kelakar bagi gua...

"Saya yang bersetuju untuk berbogel tetapi jangan terkejut anda semua tidak nampak “anu” saya kerana saya sudah “menyembunyikannya”"

gua rasa ini ayat paling bodoh.pelakon ni buat statement ntah apa-apa.gila,ingat orang pervert sangat ke nak tengok "anu" lu tu? kihkihkih....

bagi gua,lu nak bogel ke,tidak ke tak kisah la.cara tu lu nak bagi dapat feel lebih ke,nak bagi berlakon lagi nampak real ke lantak la.tapi jangan la cakap benda merepek macam tu.geli sial baca.takde sape la nak tengok anu lu.dah la kecik,sebab buleh sembunyi-sembunyi kihkihkih...

p/s-kepada dR Rozmey,kenapa 2alam dah turun target jadi RM12juta..takut ke? kihkihkih..

No comments:

Post a Comment