Wednesday, May 19, 2010

random

gua sebok arini dari pagi sampai petang.training injineer baru kat kilang lagi satu.sebelum ni gua jaga dua kilang.keje jaga dua kilang memang pening dan tak menang tangan.omputih kata kerja macam 'headless chicken'.tadi gua ngajar dengan semangat macam cikgu-cikgu gomen.dari proses sampai admin gua ajar.buleh tahan pening jugak dia dengar gua ngajar.gua harap injineer baru ni lekat le kerja dengan kompeni gua.gua dah tak larat nak ngajar lagi sekali.tahun lepas memang ada sorang masuk,tapi dua bulan dah lari...

ini hari internet kompeni gua macam celaka lagi.hq gua pindah dari pj gi kl,sebab tu internet tak buleh pakai.banyak benda gua tak setel lagi..ini pon gua pakai brokband..dok kodiang brokband cuma dapat 128kb je.nak online banking memang tak buleh.youtube lagi la,memang tak lepas.haihh,bila la kokdiang ni nak maju...

No comments:

Post a Comment