Thursday, February 11, 2010

superhero


"There is an unknown power hidden inside the human body. If you train as hard as you can, the power revealed will be unlimited!"



dulu masa kecik, aku tak berapa nak suka ultraman..rasa tertipu bila tengok.. "macam mana tadi besar orang normal, tapi tetibe jadi sama besar raksasa?"..tapi bila pegi sekolah semua pakat crite, aku kena layan jugak..




tapi lagi tak boleh nak dilayan power rangers..orang putih mana nak boleh buat macam jepun..rangers hijau/putih tu memang tak bley blah..kadang-kadang emo tak tentu pasal..





yang aku layan maskman..ayat first kat atas tu, tagline maskman masa start..aku suka tengok robot diorang..tambah yang gerudi tu..nampak real woo..



tapi paling aku suka cybercop..time kat tv masa darjah 4..dia punye robot jangan komplen, smart giler...aku suka yang kaler hitam..macho abes...dia ada radar kat bahu...time tu kat skolah sapa tak layan cybercop, memang kodi..elok maen masak2 je..tengok gambar pon dah jadi teruja..




aku pernah dapat hadiah dari cikgu pendidikan seni sebab aku dapat A lukis cybercop hitam..



No comments:

Post a Comment