Sunday, February 28, 2010

ooh..aah..cantona

balik penang hari khamis hari tu, gua tengok atas meja ada bungkusan courier.mak sound, "tu ha, ada orang hantar ape ntah untuk ko".berdebor gua sambil teringat, last kali gua dapat benda berdaftar ialah surat saman parking motor depan balai polis kokdiang masa gua beli juadah berbuka bulan pose dulu.
skali tengok nama pengirim, dari makwe sweet.hilang debor, gua koyak plastik tu.makwe sweet hantar buku yang gua tertunggu tunggu..



nak cerita lebih, gua baru start baca. korang boleh baca review buku ni kat sini.
kat sini boleh baca interview dengan penulis buku Philippe Auclair.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

malam tadi gua layan game man 'lousy neighbour' city lawan 'you can fuck anybody' chelsea. sebelum game wayne bridge tak salam dengan john terry sebab kes 'kongkek bini member'.
tapi yang gua heran, kenapa penyokong chelsea boo wayne bridge setiap kali dia dapat bola. padahal dia mangsa kes 'bini kena kongkek' tu.
"bangang jugak penyokong chelsea ni" mencarut gua sepanjang game sambil puas hati chelsea kalah.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

cukup dua tahun lepas kaki Eduardo patah dua, semalam kaki Aaron Ramsey patah pulak.



dua tahun lagi sape pulak? kena bomoh arsenal ni hahaha...





No comments:

Post a Comment