Sunday, February 21, 2010

cik gaga


hai..nama saya cik gaga

bila mula keje kat kokdiang aku beli kereta.slamber aku taruk nama cik gaga.terpaksa bagi nama awek sebab susah nak jumpe nama jantan yang ada bunyi 'ga'. saje nak bagi matching dengan nama model kereta.kalo ade paling dekat pon nama ghazali.tapi tak berapa nak sedap bunyi dia.tak sweet bila awek dengar.
awal-awal lepas beli, aku jaga cik gaga macam brader2 kereta wira bodykit lancer kat taman dato' haron.setiap minggu aku mesti basuh cik gaga kat kangar.tak cukup lagi, balik rumah bagi shining pulak seround.tapi, memandangkan kilang aku buat habuk banyak,kilat macam mana pon kereta tak akan jadi bersih.pagi awal minggu masuk kilang kereta kilat, tapi bila time balik berhabuk satu body kereta.mula-mula aku bley tahan, tapi lama-lama aku dah tak amek port.lantak lah, biar sampai betol-betol kotor baru aku basuh.baru economic orang kata.




tapi bila buat macam tu aku jadi laen macam bila pegi shopping complex.aku tengok awek-awek macam tak berapa gemar nak pandang aku bila dalam kereta.jeling-jeling pon mesti dalam hati diorang kutuk-kutuk aku tak smart, kete kotor lagi teruk geli nak tumpang kereta.
tapi semalam bila aku pegi Tesco, awek-awek dah laen bila aku lalu tepi diorang.diorang mula intai-intai tengok driver kat dalam, ada yang malu-malu sambil senyum."ni mesti penangan pelaris yang gua letak kat belakang kereta" dalam hati aku sambil drive slow-slow cari parking.


"kereta brader ni kotor,mesti kereta ni dia buat lenjan-lenjan bawak gi site.kat rumah mesti koman-koman ada caldina.kontraktor besar ni" dalam hati awek-awek yang pandang aku

No comments:

Post a Comment